Saturday 19 August 2017

SEWA BAJU TRADISI SABAH SARAWAK DI KUALA LUMPUR

(My Family)

Hai, 

(Saya hanyalah Blogger bukan ada kedai runcit)

Dulu susah betul mahu cari baju / sewa baju tradisi untuk sukukaum Sabah di Kuala Lumpur kan. Tapi sekarang sudah jaman gadget semua di hujung jari, ianya memudahkan kita senang dapat maklumat.

Sewa sangat murah dan memuaskan dari RM10-RM50 sehari sahaja tapi mahu yg fullset tu lain caj tu (Itu budibicara Penyewa)

                               Year 2018
Year 2018

 (Model Anak saya ni si Anston sama si Archie) untuk set Kanak-kanak (Owner baju si Julie Jidwin - 2017 & 2018 Collection)



(Mereka Menang Pertandingan Kostum Tradisi Terbaik Oct 2018 di peringkat sekolah)

               ðŸ’– New Collection 2022 💖
====================================
(Baju Tradisi Hak Milik Pn Odie)

Baju Tradisi Lelaki untuk Dusun Tabilung Kota Belud

====================
Model Tambahan baby Yang Dalam stroller dahulu.






 Nak info lebih lanjut Whatsapp SMS shj-  saya +6 013 666 4404 Stella Julus (Panggilan / Call tidak dilayan kerana byk scammers)

Saya bantu kamu rekomen/bagi direktory, area KL/Selangor. Kalau mahu juga, kena deal baik2 bah. 

Sesiapa yang mahu Bantu / provide sewa boleh contact saya juga.

P/S :  Perjanjian sewa/beli adalah antara anda berdua, saya hanyalah blogger.


11 comments:

  1. Dear, baju traditional apa yg kamu ada? ada kah baju Bajau wanita sekali dgn aksesori kepala tu.. kalo ada roger gia saya
    moh pakai on 3rd Nov ni tp sya moh pinjam awal dr tarikh sebelum tu lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi sis, bagus sis whatsapp terus saya 0136664404 sebab sini saya tak dpt notification.

      Delete
    2. Halu sis baju tradisi iban ada ka sis? Tq

      Delete
  2. Hai sis stella...ada ka baju mau di sewa untuk kanak2 lelaki sama perempuan dewasa..saya mau menyewa..

    ReplyDelete
  3. Hello ms..pm gea mahu sewa baju tradisi sabah ni dusun punya or kadazan..area port klang

    ReplyDelete
  4. SySy nak Tanya klu nak sewa utk satu set dewasa wanita ada ke ? Brp ya ?

    ReplyDelete
  5. Hai,sa area wangsa maju..boleh kamau sewa baju kebudayaan sabah untuk budak perempuan

    ReplyDelete
  6. hai sis...sewa bj sabah utk kanak2 ade x sis... umur 6 tahun..lelaki...saya dr n.9

    ReplyDelete
  7. Hi sis.. nak tumpang iklan boleh kah.? saya juga ada buat sewa costume secara kecil-kecilan lagi. Area Putrajaya, kalau ada yang minat nak sewa.

    Terima kasih ya sis.. Boleh kunjung ke blog kami :

    https://creativeempires.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Saya orang Johor ...tolong re-commend kedai sewa

    ReplyDelete

MENCARI PENARI TRADISIONAL SABAH SARAWAK DI KUALA LUMPUR SELANGOR

Hai kawan kawan yang berada di Kuala Lumpur dan Selangor (Klang Valley), saya menerima banyak pertanyaan tentang mencari penari dan sus...